Frequently Asked Questions

  • 1355d96efd66a7f04e3a7604868a86e8_l.jpg

ご宿泊について

問:チェックイン前・チェックイン後に荷物を預けることはできますか?
フロントにてお預かりいたします。また、貴重品に関してもフロントにてお預かり可能ですので
お預けの際、貴重品がございます旨をお伝え下さいませ。


問:チェックイン予定時刻に遅れそうなときは?
その場合はお手数ですが、到着予定時刻までに必ずご連絡下さいませ。
尚、チェックイン予定時刻を過ぎてもご連絡がない場合、状況によりましてはご予約をキャンセルさせて頂く場合がございます。
あしからずご了承下さいませ。


問:宿泊代はいつ支払えば良いですか?
前金制とさせて頂いておりますので、チェックイン時にご精算をお願い致します。 


問:クレジットカードは使えますか?
以下のクレジットカードのご使用が可能です。
VISA、JCB、MasterCard、UC、DC、Million Card、Diner’s Club、AmericanExpress、Saison、AEON、BANK Card 


問:門限はありますか?
門限はございません。24時間出入可能でございます。 


問:面会のお客様を部屋に入れてもいいですか?
お部屋での面会はお断りさせて頂いております。1階ロビーにてお願いします。 


問:客室内でパソコンは使えますか?
全館Wi-Fiを導入しており、またLANケーブルのご用意もございます。
ロビーには無料でお使いいただけるパソコンも設置しております。 


問:朝食はホテル内で食べられますか?
2F朝食会場では和洋のバイキングをお召し上がり頂けます。


問:近くにコンビニ・レストランはありますか?
当ホテル隣にセブンイレブンがございます。また、フロントに周辺グルメマップがございますのでご利用ください。
当ホテル2階レストラン「太閤」を含めたお勧めのお食事処をフロントスタッフがご案内致します。 

Frequently asked questions and answers

Q: Is there a parking lot?
When using our parking lot
Only 2 units are possible and will be on a first come, first served basis. Please note that we cannot secure a parking lot in advance.

Hotel parking time and fees
Check-in (14:00)-Check-out (11:00): Free
After hours: additional charge of 600 yen / hour

When our hotel parking lot is full
Information on nearby coin parking or Utsubo municipal parking.
* Fees will be borne by the customer
A discounted parking ticket is available for hotel guests at the front desk for one night (can be parked until 23:00 the next day) at 2000 yen.
* The use of this parking discount ticket is limited to one time, so if you leave the parking lot, a separate fee will be charged the next time you enter and leave the parking lot.


Q: Can I leave my luggage before and after check-in?
We will keep it at the front desk. Also, we will keep valuables at the front desk
Please tell us that you have valuables when you check in.


Q: Can I send a courier service to the hotel in advance?
If you can send us the date of your stay and the name of the guest, we will keep it at the front desk.
Please note that cash on delivery courier service cannot be received.


Q: What if you are late for the scheduled check-in time?
In that case, please contact us by the estimated time of arrival.
If you do not contact us after the scheduled check-in time, we may cancel your reservation depending on the situation.
Please acknowledge it.


Q: When should I pay for accommodation?
Please note that payment is required at the time of check-in as we have a deposit system.


Q: Can I use a credit card?
The following credit cards can be used.
VISA, JCB, MasterCard, UC, DC, Million Card, Diner's Club, American Express, Saison, AEON, BANK Card


Q: Is there a curfew?
There is no curfew. You can come and go for 24 hours.


Q: Can I bring guests to my room?
Visits in rooms are not allowed. I would like in the first floor lobby.


Q: Is there a convenience store restaurant nearby?
There is Seven-Eleven next to this hotel. In addition, please use the nearby gourmet map at the front desk.
The reception staff will guide you to recommended restaurants including the restaurant "Taiko" on the 2nd floor of this hotel.


Q: Can I use a PC in my room?
The entire building has Wi-Fi and LAN cables are available. There is also a personal computer that can be used free of charge in the lobby.


Q: Can I eat breakfast at the hotel?
You can enjoy Japanese and Western buffet at 2F breakfast venue.


For other questions and direct inquiries, please contact us from the "Inquiry" link under this homepage.

荷物の受取・配送について

問:事前に宅急便をホテルに送れますか?
宿泊予定日と宿泊者名を明記の上お送りいただければ、フロントにてお預かりさせて頂きます。
着払い宅急便はお受け取り致しかねますのでご了承下さいませ。

例)
〒550-0004
大阪市西区靭本町2丁目3番4号
〇月〇日から宿泊  〇〇様



問:ホテルから荷物は送れますか?
可能でございます。
当ホテルではヤマト運輸・KDS(関西国際空港荷物配送サービス)と提携しております。
詳しくはサービス・備品案内をご覧ください↓

その他の質問・直接お問い合わせ頂く内容につきましては、  当ホームページの下の「お問い合わせ」よりご連絡下さいませ。